aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Thursday, May 5, 2011

i'm back...

Disebabkan line internet kat umah aku buat hal, aku
xdpt melayari internet utk tempoh 1 minggu...

n skrg dah ok... Alhamdulillah. So, aku nk update
cite2 yg patutnye aku nk update minggu lps...
Byk citer yg patut dikongsi bersama rakan2
tercinta.he2. Ape kate kite mulakan dgn cite pada
1st of May 2011. Cuti Labour Day tu, n juga
menyambut kemengan Arsenal tersayang.he2...

ARSENAL 1-0 MANCHESTER UNITED













Aaron Ramsey berjaya menjaringkan gol kemenangan
pada minit ke 56, gol pertama selepas berehat lebih 9
bulan akibat patah kaki. Sebenarnya kemenangan sgt
bermakna buat Arsenal, sbb memberi sedikit keyakinan
pada semua pemain utk menghabiskan baki perlawanan
dgn lebih baik lagi. Tapi sbnrnya ada pasukan yg lebih
gembira dgn kputusan ni... nk tau sape???? korg pn tau
kot... sape lg, Chelsea la kn... Arsenal mbuka peluang
utk Chelsea mempertahankan kejuaraan BPL.












kepada Ahmad Hamidi, mungkin pembelian 50 juta
akan bbaloi weekend ni. tunggu n lihat apa yg
mungkin El Nino akan hasilkan di Old Trafford.
Tapi jgn over confident la ye...

Secara kasarnya aku masih meletakkan Man United
sebagai bakal juara...sebab2nya ialah :
1. instinct aku cakap, Man United yg menang.
2. berbekalkan baki 3 game ni, United ada 2 home
game, so, home crowd n home support factor.
3.selain game Chelsea, game lain...ayam...so,,,

Aku bukan bias pada mana2 team, tapi aku tetap
penyokong Arsenal yg setia, cume, keadaan yg
memungkinkan title 2 pergi ke Manchester, bukan
kekal di London. Kalau kekal di London pn, aku nk
piala 2 ke North London plak kan,he2.

oklah, meh ke UCL plak.
Aku sedikit sedih sbb Madrid xdapat g Final UCL.
Tapi Barca deserve 2 be the champion... n UCL
Champion mcm dh tertulis kat piala 2.. Barcelona.
kalu korg x caya, tunggu la 28 May 2011 t. aku
boleh bagi jaminan, Barca menang lagi. Level
Man United dgn Barca lain la beb.














walaupun berkelebihan bermain di negara sendiri,
x bermakna korg bole menang. Barca mcm lebih
hebat dari biasa. tp kan, Man United sbnrnye
patut lebih tenang sbb korg di kira underdog team,
compared 2 Barca. aku rasa la... kalu pandai serap
tekanan, main cantik mcm kalah Schalke 04 smalam,
mungkin UCL title could be yours. Who know's???
kalau Allah kate "kun faya kun"... maka jadi lah ia...

cukuplah utk kali ni, penat sbnrnye, bz keje + kene
jd pengelola Pertandingan Hoki Negeri, penat...
so, c u guy then... insyaAllah weekend ni...
update terbaru bola dalam n luar negara.

Assalamualaikum.... f77

3 comments: