aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Wednesday, February 23, 2011

suke melengahkan kerja...huuu~

keje mmg blambak giler... tp aku buat selambe badak air berendam je..ishhh... tp bukan la aku selambe, tp xtau nk mule yg mane dulu... cmne ni... fenin fenin...

aku siap dipanggil ketua bidang aku... "Firdaus, awak ade masalah ke?"
nak je aku jawab ade... sy kurg minat buat keje filing2 ni... rsnye keje buat file ni yg sgt mls aku buat...
serius beb, mls, tp tpakse. aku dh postponed keje ni masuk 2 minggu... tp aku leh buat alasan yg dorg x bg dateline. ape ke sengalnye aku ni sedangkan dh 2 minggu lps dorg nk... ni luse org IAB (Institut Aminudin Baki) nk dtg br aku thegeh2... anak buah bapak asad nk dtg jenguk skolah aku nape ek... kene tanye asad ni...he2

tp yg pasti attitude ni kene sgt aku ubah. mls bukan lg sikap n sifat sorg suami mithali... spjg aku kawen ni...(nk buat confession ni) aku xpnah masak, rs cm truk.. dl ms duk ukay, atleast, paling busuk, 2 minggu x masak, tp kadang2 tiap2 aku nk masak. dah kawen ni sgan + mls sbnrnye,,,,

Ya Allah Ya Tuhanku... aku mohon supaya dijauhkan sifat malas ini, kerana sifat malas inilah yg mungkin menyempitkan pintu rezeki aku n keluargaku... aku mohon padaMu Ya Allah kerana hanya padaMu sajalah tempat mengadu. Amin....



oklah kawan2... c u 2morow, esok nk update psl champions league... c u guys later...
take care... Assalamualaikum... f77

No comments:

Post a Comment