aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Thursday, February 10, 2011

berat badan bertambah...

kerana mulut badan binasa... 2 la psl... leh kali jgn la nk blagak... brat badan maintain la, x naik2 dari lps majlis resepsi la, tup tup  td aku naik mesin penimbang kat umah ni... berat badan aku dh naik 3kg, skrg dh 83kg...huuuu~. nasib die xleh bbunyi, kalu x msti die pn ckp, padam muke mandong, brat badan ko dh naik... sape suruh blagak lg...ishhh... aku perlu lebih byk ber xtvt ni, xtvt dgn isteri je x cukup ni...

nasib mlm ni ade xtvt pemecah lemak, tp cukup ke, minggu dpn pn kat sekolah xde xtvt ko-ku... budak2 dah start ujian intervensi... aku perlu brusaha lebih keras ni... mmg dh terasa perut ni makin memboyot, membulat n sbagainye la. makan mmg kene jaga ni, tp appetite mkn aku tggi sbnrnye... smlm je mama masak nasi goreng aku blasah 2 pinggan, pastu balik umah ummi plak buat kueh teow goreng, ummi punye standard masak mmg legend mcm mama, mmg aku pn layan la.ishhh... Firdaus, anda perlu brubah,tp kalu xmakan t mama n ummi kecik ati plak, sorg mama sndiri, sorg lagi ummi mentua plak. cmne ni... kalu ade yg bace ni, sila bagi solution cmne nk elak mkn makanan yg sedap yg ibu2 kite buat.... aku perlukan bantuan...

*smoga badminton mlm ni bole buang byk lemakku yg tkumpul.he2...

take care smua... Assalamualaikum... f77

No comments:

Post a Comment