aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Monday, February 28, 2011

ade hikmah di sebalik kekalahan..

aku mmg rasa sgt terkilan... tp inilah bola sepak. nk buat cmne kan...
terima jelah. yg pasti peluang tetap akan dtg lps ni. n aku masih tetap yakin
yg we Gunners will still go to Wembley 3 time this year... n mcm Mr...
what his name i forgot... 2 out of 3 will succeed. so, never mind bout the
carling cup, we still have chances with the FA Cup n UCL...

aku mmg xnk ckp byk, sbb still sedih, pilu menyayat hati...
isteri aku temankan aku tgk kot, wlwpn die tdo sbnrnye kat sblh...
tp sokongan moral isteri itu sgt bmakna.he2.


xpe Arsenal, Carling Cup mmg bukan kite punye, tp usaha tangga kejayaan,
BPL de lg, FA Cup still on course n UCL gak. so, aku sgt bharap dorg
xputus asa, Arsenal mmg ade future yg sgt cerah sbb barisan player yg average
23 tahun. so, insyaAllah rezeki mmg ade season ni. aku sgt yakin...

aku sgt bharap Allah mdgr doa hambaNya ini.he2... byk lg leh doa,
tp utk Arsenal kene la selit sikit.he2. ade hikmah Allah nk bg ni...
for Arsenal fan, tggu je, akan smpai gak season ni saat yg mgembirakan kita smua. Amin...

klah, jumpe lg. aku tetap menyokong Arsenal, sbagaimana aku sokong selangor, jatuh bangun tetap bsama...
take care sume.... Assalamualaikum... f77

No comments:

Post a Comment