aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Friday, February 18, 2011

isteriku g outstation... kerinduan...

hari ni isteri aku dh g outstation. utk 2 1/2 hari kat The Legend Water Homes Chalet, PD. so, aku kesendirian buat seketika yg menyebabkan aku sgt kerinduan. td aku g anta smpai sane, tp balik sorg2.huuu~.

meh aku tunjukkan gmbar hotel die, cm best sbnrnye, aku dh siap masuk bilik bini aku td. best gak la...
ni gmbr tower hotel ni...

ni plak view chalet ni, ni pandangan dari bini aku punye bilik kat tower. stiap chalet ade kolam renang beb. cm best kan... aku mcm rase promote hotel ni plak, tp xpelah, mane tau t dorg bayar komisen kat aku kan.he2...

meh tgk bilik die plak...

ade jakuzi beb, katil cm biasa la, tp yg best ade jakuzi. tp aku xdpt nk menikmatinye lagi. xpelah... mungkin kat tmpat lain kot.

tp aku berita lain nk selit ni, ptg td time on the way hntr isteri aku ke PD, aku try call Hotfm, n ttbe trus dpt, dorg tanye pasal sape org paling gedik pnah aku jumpe... n jawapan aku, ktrg dua2 suami isteri yg same2 gedik2. ahks... tp sbnrnye aku sgt tkjut n truja dpt call Hotfm, n mcm mbayangkan sumting lg baik akan dtg lps ni, amin..he2. xtau nape aku rs cmtu tp dh rs n aku harap akan jd kenyataan. amin...

klah, cukuplah utk kali ni. take care sume. mcm aku ckp kat kieran, ikhwan n suraya.he2

Assalamualaikum...f77

No comments:

Post a Comment