aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Wednesday, February 9, 2011

Laporan Bola Sepak 10 Feb 2011

selamat berjumpa kembali selepas 1 hari aku brehat. yg pastinya semalam ade peningkatan dalam pencapaian hidup.he2... yeke,ntahle. sblm aku melaporkan pasal bola, meh nk citer sikit psl smlm, 9hb Feb, aku n isteri g date after bberapa lama x date, n die pn kate dah rindu nk kuar date bdua... yes, really miss 2 spend time together without others accompany.. Green Hornet jd santapan mlm menonton brsama, citer die fair jela... tp best sbb dpt tgk ssame dgn isteri... lain feel ble tgk wyg dgn isteri ni compare dgn awek.. btul beb... sentuhan isteri 2 sgt menenanngkan... n bau suami juga bole menenangkan jiwa isteri, 2 yg sllu isteri aku sbut, n sbb 2 gak la aku xnak busuk2 ble kuar dgn die.. sian t isteri aku... i love you so much b... cukup psl kami...

sekarang psl bola... smlm ade byk friendly matches all around the world... termasuklah negaraku Malaysia. tahniah utk Malaysia sbb bjaya mengalahkan Hongkong dgn jaringan 2-0. player selangor kot yg score kedua2 gol smlm, makin bangga aku... Syafiq Rahim n Amirul Hadi. Hail Malaysia n Hail Selangor...  sekarang ni aku nk bagi full report la utk keputusan smlm, just t bile aku bace balik, leh tgk sbb yg bestnye, France n Hollang menang...

Keputusan Perlawanan Persahabatan Bola Sepak (9 Februari 2011)
Malaysia 2 - 0 Hong Kong
France 1 - 0 Brazil
Holland 3 - 1 Austria
Germany 1 - 1 Italy
Denmark 1 - 2 England
Argentina 2 - 1 Portugal

Tahniah buat Malaysia n pasukan pasukan yg menang, rsnye Malaysia akan naik ranking lg pasti, aku sgt berharap yg prestasi cemerlang dorg ni akan bterusan n akan bjaya dalam kejohanan-kejohanan besar akan datang. rasenye target ke Piala Asia 2015 bole tcapai kalu usaha btrusan slain rs cintakan negara ada dlm diri stiap pmain. skrg ni pn aku rs dorg sume (player Malaysia) dh de sdikit kesedaran tp perlukan lebih lagi usaha utk peningkatan prestasi.

France pn dh mula menunjukkan perubahan, x penah kalah dlm 6 perlawanan di bawah bimbingan Laurent Blanc. pencapaian yg mengkagumkan sbnrnye sbb France sbnrnye sdang rebuild team dorg. tp msti dorg menang lg besar kalu ade Samir Nasri kan...he2...(sentimen Arsenal dah melanda). Holland pn mnang bgaya n prestasi dorg still maintain slps World Cup.

cukupla utk ms ni, mayb akan bsambung lg pada masa yg aku pn x tau ble...
*terasa mcm nk masak hari ni..n tringin nk makan lasagna, kalu masak lasagna sendiri mesti best kan..he2
Assalamualaikum... f77

No comments:

Post a Comment