aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Wednesday, April 20, 2011

masih kecewa lagi...

kekecewaan masih melanda aku akibat keputusan yg diperoleh Arsenal malam td. kekuatan mental yg sgt lemah disamping lack of confident sebenarnye player Arsenal sekarang ni. Ataupun skrg ni dorg mmg ade sentimen nk menjatuhkan Arsene Wenger. aku xtau la rumours ni btul @ x? tp biarla... redha je apa yang akan tjadi. Ade rezeki, mayb kitrg tetap akn jadi juara BPL, tp kalu x jadi juara pn aku x ralat sgt, tiada harapan segunung impian yg aku inginkan season ini. tp season depan, mmg aku menanti, walaupun x pasti, tp aku tetap menanti.he2.

 kekecewaan aku bukan sbb dorg x jd juara liga, tp sbb mental strength beb, kekuatan dalaman. dorg lambat recover la. Nak kate player muda ramai, cume Wilshere n Szcnzesny yg muda, lain sume pengalaman dh banyak. Mental strength budak sekolah aku lg bagus la, dua kali ketinggalan pn at the end menang 4-3. ini yg kita nk, bukan baru leading 2 gol, pastu over confident. ntah le...macam yg Harry Redknapp cakap, Arsenal dah x mampu nk menang league title, n aku terpakse admit, mungkin benar apa yg die kata, tp mungkin x jugak...

oklah, kite tukar dari BPL ke LA LIGA...
Tahniah kepada REAL MADRID sebab menang ke atas musuh tradisi BARCELONA 1-0 hasil gol Cristiano Ronaldo pada masa tambahan. mungkin ini adalah kekalahan pertama Barcelona sebelum berlakunya rentetan kekalahan atau kemerosotan prestasi mereka. Aku cume berharap cmtu la sbb honestly aku nk tgk REAL MADRID masuk final UCL 2011 at Wembley, n lagi best kalu lawan Schalke 04.he2. hala madrid...

tp tgkla rezeki sape yg menang semi final minggu depan. hopefully Real Madrid will make it la. tp kalu lawan Manchester United pn classic gak. Ronaldo vs Manchester United. La Liga comfirm dh g ke Barcelona, so, peluang utk Jose Mourinho jd menjadi pengurus yg penah menang UCL with 3 different team mungkin akan terjadi...

jom citer ckit plak pasal liga Malaysia. Hari ni dh kuar berita pasal nk amek semula pemain import bmula tahun dpn. Personal opinion, cadangan yg baik dari segi pembangunan bola sepak negara, tetapi dgn syarat pemain bla negara mesti ada semangat bersaing n ingin belajar yg tinggi. n satu lagi, isu pembayaran gaji, msti kene setlekan dl, sbb xnk la kite malu xdpt nk bayar gaji player. kalu player dlm negara ok lagi (kot), tp kalu player import, malu beb dorg report smpai ke AFC @ FIFA. btul x? n kalu bole tolonglah cari player yg muda supaya kita lps 2 bole jual plak ke liga lain dgn harga yg lebih mahal (kalu player 2 bagus la), so income akan datang pada kita balik kan... so ahli2 FAM, fikir2 kan la kata2 seorang rakyat yg sayangkan kemajuan bola sepak negaranya....

oklah kawan2, jumpe lagi, mayb weekend ni. take care...
assalamualaikum...f77

No comments:

Post a Comment