aku...dia...bermula kehidupan

aku...dia...bermula kehidupan

Sunday, April 24, 2011

kekecewaan terlalu dalam...

aku xnak menulis dengan banyak hari ni. kekecewaan yg tiada taranya. adalah kerana kekalahan Arsenal kepada Bolton 2-1 mlm td. aku tgk 1st half je, 2 pn x abes. Lps kene 1-0 aku trus tutup tv, masuk bilik n tdo.
Bini aku siap tanya, "dah abis ke bang, rsnye br je tgk..." aku trus menjawab dgn penuh confidentnye, Arsenal kalah malam ni... aku mmg dh cakap, kalu Arsenal kene dl mlm ni, Arsenal kalah. termasin la plak mulut
aku mlm td. tp dh mmg qada' dan dqadar Allah. terpaksa la aku trima kekalahan musim ni dgn terbuka
tetapi musim ni lebih menyakitkan sbb kalah final Carling Cup dgn team yg x brp stable kat EPL. pastu team jiran yg dh makin bising (Spurs la sape lg) dpt g Champions League quarter final. bende itu lg mngecewakan aku..



Wenger baru nk admit kesalahan die skrg, pada aku dh tlambat, n pls polisi perlu diubah sedikit, kita
perlu player brpengalaman. pls bring a great midfielder n a strong defender... mayb fabregas should go back
to Barca coz actually he didn't play with his heart this season. i just hope Wenger will bring Sneidjer as a replacement for Fabregas... enough on Arsenal..for a moment...


xpelah, sekarang ni mungkin kene kembali menyokong Selangor dlm Liga Super. Selangor xpernah mengecewakan sejak 5 tahun kebelakangan ni. xpernah miss pun piala. moga Selangor dpt terus cemerlang di persada liga, n pertarungan menentang kelantan esok pasti jd pertembungan paling hangat sbb main kat kelantan selasa ni. go for revenge Selangor. kalahkan dorg kat stadium dorg baru best. comfirm dorg bakar stadium dorg sendiri.he2. Selangor tetap terbaik, n Selangor dihati... tanah tumpah tempat kelahiran, dibesarkan, belajar n kini dh berumahtangga, Alhamdulillah semuanya di Selangor.

td cakap nk tulis sikit, tp dh mcm panjang berjela plak kan...
klah, cukup utk kali ni, kekecewaan mmg terus melanda. Even Arsenal nk dtg Malaysia pn aku x excited sbb
dorg bukan champion pn... mmg sgt kecewa ni beb. aku x kesah sgt kalu x menang EPL dgn smangat juang tinggi, tp self esteem sgt rendah. ntah ape2 ntah... dah le... jumpe lg lusa k...

Assalamualaikum... f77

3 comments:

  1. tulaa.. dari dulu suruh sokong man u tak nak..

    ReplyDelete
  2. will never ever ever ever ever ever ever ever infinity ever support man united... xnk xnk xnk...he2

    ReplyDelete